Zapraszamy do sklepów!

0 - Produkt
  INFOLINIA: +48 609 008 588. Email: vietpol@gmail.com

Regulamin

***** REGULAMIN *****

1. Warunki ogólne

Właścicielem hurtowni internetowej www.wolka-asg.pl jest Firma P.T.Victorious Sp. z o.o. Wszystkie dane firmy są dostępne w sekcji Kontakt.

Aby dokonać zakupu na stronie www.wolka-asg.pl, Klient musi się zarejestrować, co jednoznacznie oznacza akceptację niniejszych ogólnych warunków sprzedaży. Rejestracja oznacza podanie swoich danych teleadresowych niezbędnych do realizacji zamówienia oraz stworzenie loginu i hasła w celu logowania się na stronie. Rejestracja jest całkowicie bezpłatna.

Wszystkie dane przesłane przez Klienta do naszej firmy są chronione zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 roku o ochronie danych osobowych Dz. Ust. .z 1997 nr 133 poz. 883.

Dane te będą wykorzystywane przez naszą firmę jedynie w celu realizacji zamówienia czyli do dostarczenia Klientowi przesyłki i dokonania rozliczeń i nie będą udostępnianie osobom trzecim.

W sprawach nie objętych niniejszym regulaminem stosuje się przepisy Kodeksu Cywilnego.

2. Sprzedaż

Prowadzimy jedynie sprzedaż hurtową. Minimalna ilość zamówienia to jedno opakowanie zbiorcze danego artykułu, zdefiniowane oddzielnie przy każdym produkcie.

W wypadku braku zamówionego towaru, klient będzie o tym niezwłocznie informowany. Może zdarzyć się, że niektóre artykuły prezentowane na stronie mogą być już wyprzedane za co serdecznie przepraszamy.

Wszystkie ceny podane są w PLN netto za jedną sztukę towaru(lub jedną parę obuwia). VAT jest doliczany automatycznie po dodaniu produktów do koszyka.
Do każdego zamówienia wystawiana jest faktura VAT.

Jest to koszt stały niezależnie od wielkości zamówienia czy formy płatności.

Dla zamówień powyżej 500 zł netto, dostawa: Gratis.

Koszt obowiązuje tylko na terenie Polski. Ceny wysyłki za granicę można zobaczyć w zakładce JAK ZAMAWIAĆ. 

3. Składanie zamówień

Zamówienia można składać na dwa sposoby:

na stronie www.P.T.Victorious poprzez koszyk drogą e-mailową pod adresem vietpol@gmail.com

Płatność za zamówienia jest dostępna w dwóch wariantach, które kupujący może wybrać według uznania:

za pobraniem (płatność gotówką kurierowi)
przelewem na nasze konto bankowe

Wybierając opcję płatności przelewem, ważne jest aby wstrzymać się dokonywaniem płatności do momentu gdy zmienimy status Państwa zamówienia na "Oczekuje na wpłatę". Zostanie też do Państa wysłany e-mail o tym samym temacie i dopiero wtedy prosimy o dokonanie przelewu. Szczegóły do wpłaty zostaną zawarte w treści e-maila.

O tym że realizacja zamówienia jest możliwa (dany towar jest dostępny), Klient zostanie poinformowany w oddzielnym e-mailu. Od tego momentu czas realizacji wynosi zwykle 1 dzień roboczy.
W przypadku wybrania przez Klienta płatności przelewem, czas realizacji liczony jest od daty zaksięgowania wpłaty na naszym koncie bankowym.
Zamówienia złożone w godzinach popołudniowych oraz w weekendy realizujemy w pierwszy kolejny dzień roboczy. Kupujący jest zawsze informowany o nadaniu przesyłki poprzez e-mail.

4. Reklamacje

Jeżeli po otrzymaniu towaru Klient znajdzie w nim wady fabryczne, ma pełne prawo do złożenia reklamacji. W takim wypadku, należy wpierw poinformować nas telefonicznie lub e-mailowo a następnie odesłać reklamowane artykuły wraz z fakturą zakupu oraz wypełnionym formularzem reklamacyjnym. Reklamacje zostaną uwzględnione w ciągu 14 dni od daty ich wpłynięcia. Towar uszkodzony zostanie wymieniony na nowy, pełnowartościowy. Jeżeli będzie to niemożliwe z powodu wyczerpania zapasów, zwrócimy Państwu równowartość zakupionego towaru lub zaoferujemy inny towar dostępny w hurtowni. Klient odsyła reklamowany towar na własny koszt. Oznacza to, że nie przyjmujemy przesyłek odsyłanych za pobraniem z towarem reklamowanym. Po rozpatrzeniu reklamacji koszt zareklamowanych artykułów zostanie Klientowi zwrócony łącznie z kosztem przesyłki do nas. Przy odbiorze przesyłki od kuriera należy zwrócić uwagę czy paczka jest oryginalnie zapakowana. Jeśli Klient znajdzie ślady uszkodzeń opakowania lub próby jego otwarcia, należy otworzyć paczkę w obecności kuriera. Pozwoli to sporządzić protokół i skutecznie dochodzić odszkodowań od firmy kurierskiej w wypadku powstałych uszkodzeń lub braków w towarze.